Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Πρόταση στους Bloggers

Άκουγα πρίν απο λίγο ότι δημοσιεύτηκε σε Γερμανική εφημερίδα ότι δόθηκαν τεράστιες μίζες για τα τέσσερα υποβρύχια που παραγγείλαμε στους Γερμανούς.
Ο πρωθυπουργός μας έλεγε να ματώσουμε αν χρειαστεί αλλά να βρούμε τους κλέφτες. Λέω εγώ, να βάλουμε το μαχαίρι βαθιά ως το κόκκαλο! (χα χα χα). Και φωνάζουν τώρα όλοι, Αγγλοι, Γάλλοι, ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ: ένας ρε παιδιά φυλακή δεν θα πάει; Φαγώθηκαν τόσα χρήματα και ένας κλέφτης δεν θα πάει φυλακή; Ακόμα και η Τρόϊκα διερωτάται!
Λοιπόν εδώ είναι η δική μου πρόταση. Καθαρά πράγματα. Θα μαζευτούμε 5-10 bloggers και θα κάνουμε μιά συνομωσία για να ελαφρύνουμε τούς πιεζόμενους πολιτικούς Για τους πολιτικούς μας ρε γ@μώτο!

Θα βγούμε ένα πρωϊ θα στηθούν όλοι οι bloggers σε ένα κεντρικό σημείο 50 μέτρα μακρυά απο έναν κεντρικό κουλουροπώλη και θα με περιμένουν. Εγώ με κάποιον άλλο μιλημένο θα κάνω έφοδο στο πανέρι θα βουτήξω δυό-τρία κουλούρια και θα τρέξω πρός τους bloggers. O μιλημένος θα με ακολουθεί και μόλις φτάσω στα 10 μέτρα απο τους bloggers θα φωνάξει: "κλέφτης - κλέφτης πιάστε τον". Θα πέσω επάνω τους και αυτοί θα με κάνουν τόπι στο ξύλο, θα μου κόψουν τα κουμπιά απο το πουκάμισο κλπ.
Προσοχή: αντέχω στο ξύλο στην πλάτη και το στομάχι, αλλά μην μου δώσετε κανένα μάτι στο χέρι ή μου σπάσετε την μύτη ή κανένα δόντι!
Με κρατάτε δεμένο και κάποιος καλεί την αστυνομία λέγοντας πώς πιάσατε έναν κλέφτη επ'αυτοφώρω. Με κλείνει μέσα ο εισαγγελέας και την επόμενη δικάζομαι για διακεκριμένη κλοπή. Θα κουφάνω τον δικαστή να τσατιστεί και να μου ρίξει καμπάνα. Υπόσχομαι να μήν ασκήσω έφεση (αν και το αδίκημα είναι αυτόφωρο και δεν χωράει έφεση) και να πάω στην φυλακή. Πόσο θα μου ρίξουν έξι μήνες ένα χρόνο το πολύ. Κάποιος όμως πρέπει να το κάνει!
Ετσι θα ησυχάσει ο κόσμος γιατί ήδη θα έχει πάει ΕΝΑΣ κλέφτης στην φυλακή.

Άστα να πάνε Siemens μου, μας δουλεύουν άγρια. Ευτυχώς που "έκατσε" και η Νομική δηλαδή και έγινε μια μικρή μετατόπιση αντζέντας την κατάλληλη στιγμή!

Δεν υπάρχουν σχόλια: