Σχετικά με τα φαινόμενα ανυπακοής στην αγορά και ακύρωση εισητηρίων απο τους επιβάτες των μέσων μαζικής μεταφοράς έχω να παραθέσω τα εξής.
Και μια σημείωση: Στο Λονδίνο για να βγείς απο το σταθμό του μετρό στον δρόμο πρέπει να βάλεις το εισητήριό σου στην σχισμή και να ελεχθεί και αν είναι μιάς χρήσης και ΕΓΚΥΡΟ το μηχάνημα το κρατάει ενώ αν είναι διαρκείας (ημέρας-εβδομάδας-μήνα) σου το επιστρέφει για επόμενη χρήση επιτρέποντας σου την έξοδο. ΤΟΣΟ απλά.
Ολα ξεκινούν απο την πολιτική βούληση καί από το πόσο ικανοί είναι οι πολιτικοί να βάλουν μία τάξη στον έρημο αυτόν τόπο. Και τάξη σημαίνει Ισονομία ΟΛΩΝ (ακόμα και των βουλευτών!), καί ίσες ευκαιρίες για ΟΛΟΥΣ! Ακούγεται απλό και τετριμμένο αλλά αυτή είναι η γάγγραινα που τρώει τον τόπο και τα παιδιά του!
Να είστε καλά.
- Κανείς δεν ελέχθηκε απο τους μέχρι τώρα διεθύνοντες των οργανισμών αυτών για την ελλειματική απόδοση των υπηρεσιών που προσέφεραν. (Να υποθέσω οτι ήταν κομματικό παραμάγαζο της εκάστοτε εξουσίας για κομματικές εξυπηρετήσεις μέσω προσλήψεων; δεν είμαι σίγουρος, θα σας γελάσω και δεν το θέλω).
- Αυτή η ελλειματική λειτουργία προκαλούσε την επιδότηση απο το κράτος, και κατ'επέκταση απο τον κάθε κάτοικο επαρχίας ο οποίος δεν χρησιμοποιεί αυτά τα μέσα, πράγμα άδικο.
- Η αύξηση του εισητηρίου μειώνει το πρόβλημα αλλά είναι υπερβολική για τους χρήστες. π.χ. απο 1.0 ευρώ σε 1.4 ευρώ είναι της τάξης του 40%!!!
- Χρησιμοποίησα τα ΜΜΜ Αθήνας για ενα δίμηνο περίπου συστηματικά και κατά το διάστημα αυτό δεν ελέχθηκα για την κανονικότητα του εισητηρίου μου ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!
- Με δεδομένο ότι το ποσοστό των λαθρεπιβατών είναι εξαιρετικά υψηλό μήπως θα έπρεπε ένα μέρος του ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΟΣ προσωπικού των οργανισμών αυτών να εκπαιδευτεί και λέγοντας να εκπαιδευτεί εννοώ να μήν είναι κανίβαλλοι κατά τον έλεγχο αλλά με σεβασμό και δεοντολογία να βρίσκουν τους λαθρεπιβάτες και κατ'επέκταση να γίνει κατανοητό στους επιβάτες ότι θα ελεχθούν. Είναι τόσο δύσκολο στην σύλληψη και στην εφαρμογή ένα σχέδιο ελέγχου;
- Xρηστή διαχείρηση, με ότι αυτό σημαίνει για όσους ξέρουν Ελληνικά.
- Και ένα φτηνό και ανθρώπινο εισητήριο στους δύσκολους καιρούς που ζούμε και όχι ένα ακόμη εργαλείο οικονομικού ξεζουμίσματος των φτωχών που κυρίως χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ.
Και μια σημείωση: Στο Λονδίνο για να βγείς απο το σταθμό του μετρό στον δρόμο πρέπει να βάλεις το εισητήριό σου στην σχισμή και να ελεχθεί και αν είναι μιάς χρήσης και ΕΓΚΥΡΟ το μηχάνημα το κρατάει ενώ αν είναι διαρκείας (ημέρας-εβδομάδας-μήνα) σου το επιστρέφει για επόμενη χρήση επιτρέποντας σου την έξοδο. ΤΟΣΟ απλά.
Ολα ξεκινούν απο την πολιτική βούληση καί από το πόσο ικανοί είναι οι πολιτικοί να βάλουν μία τάξη στον έρημο αυτόν τόπο. Και τάξη σημαίνει Ισονομία ΟΛΩΝ (ακόμα και των βουλευτών!), καί ίσες ευκαιρίες για ΟΛΟΥΣ! Ακούγεται απλό και τετριμμένο αλλά αυτή είναι η γάγγραινα που τρώει τον τόπο και τα παιδιά του!
Να είστε καλά.
4 σχόλια:
Παντού στον πλανήτη Γη που ζούμε(τουλάχιστον σε όλη την Ευρώπη,Ν.Υόρκη,Τόκυο που γνωρίζουμε από πρώτο χέρι) όπου δηλαδή σέβονται τον πολίτη και όπου το κόστος μιας υπηρεσίας της χρήσης ΜΜΜ δεν μετακυλίεται στους χρηστούς, καλοκάγαθους ή στους έλληνες με πατριωτισμό, έχουν ληφθεί μέτρα κατά τον σχεδιασμό του συστήματος ελέγχου εισητηρίων, ώστε να αποτραπούν οι ""τζαμπαζτήδες"". Έχουν προβλέψει δηλ. την ύπαρξη είτε τουρνικέ, είτε θυρών εισόδου ύψους μέχρι 2μ, είτε εισητηρίων με μαγνητική ταινία ελέγχου διαδρομών και όχι σαν τα κωλοχαρτάκια τα δικά μας κλπ. κλπ. Στο Ελλάντα η παρανομία εξυπηρετεί έμμεσα ή άμεσα το σύστημα! Και εξηγούμαι...Όταν φτιάχθηκε ας πούμε το μετρό (αλλά και για τα λεωφορεία θα μπορούσε να γίνει αναβάθμιση του συστήματος ελέγχου εισητηρίων) φυσικά λόγω της υπάρχουσας νομοθεσίας ζητήθηκε η υποβολή προσφορών για συστήματα ελέγχου εισητηρίων. Μειοδότησε η ευτελής κατασκευή ακυρωτικών μηχανημάτων που όλοι γνωρίζουμε. Υπήρχαν φυσικά εξυπνότερα συστήματα όπως αυτά της Ευρώπης (αλλοίμονο δεν θα ανακαλύψουμε εμείς τον τροχό, οι νεοέλληνες μόνο αντιγραφή ξέρουμε να κάνουμε, οι ανακαλύψεις μας τελειώσανε στα προ Ρωμαϊκής Κτήσης χρόνια) αλλά αυτά δεν ήταν προσφορά οικονομική και στο φινάλε όπως πάντα συμβαίνει ΔΕΝ ήταν από τις εταιρείες που θα μας δίνανε μίζα. Γιατί λοιπόν να αγοράσουμε κάτι ακριβότερο και χωρίς να πάρουμε τη μίζα μας από την προμήθεια;
Ε τότε λοιπόν να μη μας λένε οι διοικήσεις ότι υπάρχουν τζαμπατζήδες σε ποσοστό 40% και ότι ο ΟΑΣΑ, ΗΣΑΠ, ΜΕΤΡΟ, ΕΘΕΛ, ΟΣΕ μπαίνουν μέσα.
Ας κάνατε κατάλληλο σχεδιασμό για να μην έχετε διαφυγόντα κέρδη κύριοι ! Δεν κυνηγάμε τους επιβάτες, δεν τους κατονομάζουμε ""τζαμπατζήδες"" και προπαντώς δεν μετακυλίουμε κόστος δική σας απερισκεψίας στην σχεδίαση στον επιβάτη που πλήρωνε και πληρώνει τις ανομίες και ασχετοσύνες σας!
Συμφωνώ με τον προ...γράψαντα και επαυξάνω! Εμ βέβαια γιατί να βάλουμε απ'τα ακριβά συστήματα ελέγχου εισητηρίων, αν δεν μας δώσει τη μίζα μας ο προμηθευτής ? Εμείς οι έλληνες, ως επιβατικό κοινό, είμαστε συνεπέστεροι των Σκανδιναυών! έτσι νομίσανε οι διοικούντες τα ΜΜΜ και τον ΟΣΕ και γιαυτό τρομάρα τους έχουν όλα μα όλα παθητικό.
Μόλις 3 βδομάδες μετά την ανάρτηση και τα σχόλιά μας, κατάλαβαν τα λάθη τους και θα τα διορθώσουν !!!
Διαβάστε παρακάτω....
Πρώτο ΘΕΜΑ online : Έρχεται το ηλεκτρονικό εισιτήριο - Ελλάδα
Δημοσίευση σχολίου