Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Τιμωρία προς παραδειγματισμό!

Δημοσιογράφος δεν είμαι. Ο λόγος μου δεν είναι πολιτικός. Είναι ο λόγος ενός πολίτη που σχολιάζει (καταγγελτικά) με τον τρόπο που αυτός αντιλαμβάνεται όσα γίνονται γύρω του κάνοντας χρήση μιας ιδιότητας της τεχνολογίας που...δυναμώνει την φωνή του και πιθανόν να ακούγεται και λίγο μακρύτερα.
Κυριολεκτικά βομβαρδίζομαι καθημερινά με μηνύματα για τον ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ατασθαλιών θύμα των οποίων είναι γενικά τα χρήματα του κράτους, δηλαδή των φορολογουμένων, δηλαδή τα δικά μου.
ΟΜΩΣ! Δεν είδα κανέναν απο αυτούς που ρημάζουν π.χ. το ΙΚΑ με απάτες στα ένσημα, δωρόσημα, στις υπερχρήσεις-καταχρήσεις εγχειρητικών υλικών, στις προμήθειες ιατρικών αναλωσίμων στα νοσοκομεία με απευθείας αναθέσεις σε υπερηψηλές τιμές, στα εικονικά τιμολόγια, στις εναρμονισμένες τιμολογιακές πρακτικές, στους κάθε λογής μεγαλομέγαλους που δεν κόβουν αποδείξεις δεν αποδίδουν ΦΠΑ, όλους αυτούς που ρημάξαν τα ταμεία μας και σε λίγο θα μας πείτε ότι δεν υπάρχουν χρήματα για να πληρωθούν συντάξεις και εφάπαξ.
Δέν είδα επαναλαμβάνω κανέναν να του φοράτε εκείνες τις αμερικάνικες πορτοκαλί φόρμες με χειροπέδες και με αλυσίδες στα πόδια (μη μου πείτε οτι οι Αμερικάνοι τους βάζουν αλυσίδες στα πόδια για να μήν τους ξεφύγουν! Θα σας μαλώσω.)και να τον...μεταγάγουν στο γραφείο του εισαγγελέα για να απολογηθεί δήθεν ενώ τον επιδεικνύουν σαν παράδειγμα πρός αποφυγή (προσωπικά δεδομένα θα μου πείτε. Χαμογελάω).
Για να επικοινωνήσετε και το μήνυμα βρε αδερφέ!
Γιατί διέπραξε το υπέρτατο έγκλημα να κλέψει χρήματα του δημοσίου με κομπίνα.
Μήπως για λόγους προνοητικότητας? (ο νοών νοήτω). Ας μοιάσουμε επιτέλους και σε κάτι καλό στους Αμερικάνους, οι οποίοι λένε: Κλέψε φίλε μου άμα μπορείς, μαγκιά σου. Βάρδα όμως και μη σε
κάνουμε μαγκωτό, ούτε ψύλλος στον κόρφο σου! Εδώ εμείς εντάξει, δε λέω, τους εντοπίζουμε!!!!
Αααχ, παρακμή μου πόσο ακόμη θα κρατήσεις...

Λοιπόν σταματήστε να τα παίρνετε απο τους φτωχούς και υπερφορολογημένους μισθωτούς και συνταξιούχους (53% εσόδων κράτους απο μισθωτούς και συνταξιούχους!!!) και μαζέψτε τις διαρροές του συστήματος απο τα κάθε λογής τρωκτικά δίνοντας παράλληλα πνοή στην υγειή ανάπτυξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: