Eίναι γνωστό ότι τώρα υπάρχει πληροφόρηση απο πολλές πηγές και για όλα τα γεγονότα.
Υπάρχουν στοιχεία για την πτώχευση της Αργεντινής και για το πάρτυ που έγινε μετά στις πλουτοπαραγωγικές πηγές της και στα κάθε λογής φιλέττα της.
Ετσι λοιπόν (μιλώντας για φιλέττα) περάστηκε στον κόσμο ότι ο ΟΣΕ (και οχι μόνο!) πρέπει να εξυγειανθεί. Δηλαδή να τον πουλήσουμε σε στρατηγικό επενδυτή που θα τον σινιάρει. Είναι δυνατόν να είναι ζημιογόνοι οι Σιδηρόδρομοι? Ζητήσατε τον λόγο απο κανένα (κομματικό?) manager όταν παρέδωσε την θητεία του με μεγαλύτερο χρέος από ότι όταν παρέλαβε? Ή μήπως ο ρόλος του κομματικού manager δεν ήταν να διοικεί αξιοκρατικά τον κάθε δημόσιο οργανισμό αλλά για να το παίζει τροχονόμος στούς αφισσοκολητές και τους παλαμακιστές που χώνατε αβέρτα?
Τι έγινε με μιά παρέα που από ότι λεγόταν είχε στήσει πάρτυ μέσα στον σιδηρόδρομο και αποκαλύφτηκε τυχαία όταν κάποια από τα βαγόνια ενός τραίνου ξεκόλλησαν στην διαδρομή και φάνηκε ότι ήταν αδήλωτα και έκαναν μεταφορές για λογαριασμό τρίτων με έξοδα του ΟΣΕ?
Πόσα χρόνια είναι υπό κατασκευή η διπλή και γρήγορη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη? Πότε θα δουλέψει για να εγκαινιαστεί η ηλεκτροκίνηση (φτηνή και καθαρή) σε ολόκληρο τον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα? Μόλις πάρουν τα τραίνα οι ιδιώτες? Και γιατί να θέλουν να τα πάρουν οι ιδιώτες αφού είναι ζημιογόνα? Για χαζούς τους έχουμε?
Αρα είστε ανίκανοι να εγκαθιδρύσετε μία χρηστή διοίκηση στο κατ'έξοχήν λαϊκό (βλέπε φωτογραφίες τραίνων στην Ινδία!!) μεταφορικό μέσο όχι μόνο για επιβατικές μεταφορές αλλά και για φτηνές και ανταγωνιστικές εμπορευματικές μεταφορές. Οχι τίποτα σπουδαίο και βιομηχανικό. Καμμιά ντομάτα, κανένα αγγούρι κανένα κολόχαρτο απο πάνω απο την εταιρία στην Θράκη, τέτοια, γιατί από τα άλλα δεν παράγουμε. Μας τα φέρνει η 'Αγγελα!
Σκεφτήκατε ποτέ πόσο κέρδος μπορεί να έχει ο ΟΣΕ όταν θα ξεφορτώνουν τα Κινέζικα παπόρια στον Πειραιά ή την Θεσσαλονίκη φτηνά εμπορεύματα τα οποία θα πρέπει να "σπρώχνονται" προς τας Ευρώπας? Και μήν νομίζετε οτι οι Κινέζοι θα παράγουν σαβουροποιότητες μια ζωή. Θα ανέβουν! Ποιός να τον θέλει τον ΟΣΕ για να κάνει μπίζνες σε βάθος χρόνου? Θα δείξει!
Δανειστήκατε ασύστολα, ανεύθυνα, διαχρονικά και διαπολιτκά από πηγές οι οποίες λειτούργησαν τοκογλυφικά και σας παρέσυραν στο να υποθηκεύσετε την χώρα μας και την χώρα των παιδιών μας για να μας παράσχετε μιά επίπλαστη ευημερία. Αυτό που δεν κατορθώθηκε με πολέμους και πολέμους σε εκατοντάδες χρόνων πορεία το καταφέρατε μέσα σε 36 χρόνια.
Τέλος εποχής.
Ντροπή σας και σταματήστε να μας δουλεύετε.
Τίποτα δεν είναι πιά το ίδιο για ΚΑΝΕΝΑΝ σε κάθε νέα μέρα που ξημερώνει!
Υπάρχουν στοιχεία για την πτώχευση της Αργεντινής και για το πάρτυ που έγινε μετά στις πλουτοπαραγωγικές πηγές της και στα κάθε λογής φιλέττα της.
Ετσι λοιπόν (μιλώντας για φιλέττα) περάστηκε στον κόσμο ότι ο ΟΣΕ (και οχι μόνο!) πρέπει να εξυγειανθεί. Δηλαδή να τον πουλήσουμε σε στρατηγικό επενδυτή που θα τον σινιάρει. Είναι δυνατόν να είναι ζημιογόνοι οι Σιδηρόδρομοι? Ζητήσατε τον λόγο απο κανένα (κομματικό?) manager όταν παρέδωσε την θητεία του με μεγαλύτερο χρέος από ότι όταν παρέλαβε? Ή μήπως ο ρόλος του κομματικού manager δεν ήταν να διοικεί αξιοκρατικά τον κάθε δημόσιο οργανισμό αλλά για να το παίζει τροχονόμος στούς αφισσοκολητές και τους παλαμακιστές που χώνατε αβέρτα?
Τι έγινε με μιά παρέα που από ότι λεγόταν είχε στήσει πάρτυ μέσα στον σιδηρόδρομο και αποκαλύφτηκε τυχαία όταν κάποια από τα βαγόνια ενός τραίνου ξεκόλλησαν στην διαδρομή και φάνηκε ότι ήταν αδήλωτα και έκαναν μεταφορές για λογαριασμό τρίτων με έξοδα του ΟΣΕ?
Πόσα χρόνια είναι υπό κατασκευή η διπλή και γρήγορη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη? Πότε θα δουλέψει για να εγκαινιαστεί η ηλεκτροκίνηση (φτηνή και καθαρή) σε ολόκληρο τον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα? Μόλις πάρουν τα τραίνα οι ιδιώτες? Και γιατί να θέλουν να τα πάρουν οι ιδιώτες αφού είναι ζημιογόνα? Για χαζούς τους έχουμε?
Αρα είστε ανίκανοι να εγκαθιδρύσετε μία χρηστή διοίκηση στο κατ'έξοχήν λαϊκό (βλέπε φωτογραφίες τραίνων στην Ινδία!!) μεταφορικό μέσο όχι μόνο για επιβατικές μεταφορές αλλά και για φτηνές και ανταγωνιστικές εμπορευματικές μεταφορές. Οχι τίποτα σπουδαίο και βιομηχανικό. Καμμιά ντομάτα, κανένα αγγούρι κανένα κολόχαρτο απο πάνω απο την εταιρία στην Θράκη, τέτοια, γιατί από τα άλλα δεν παράγουμε. Μας τα φέρνει η 'Αγγελα!
Σκεφτήκατε ποτέ πόσο κέρδος μπορεί να έχει ο ΟΣΕ όταν θα ξεφορτώνουν τα Κινέζικα παπόρια στον Πειραιά ή την Θεσσαλονίκη φτηνά εμπορεύματα τα οποία θα πρέπει να "σπρώχνονται" προς τας Ευρώπας? Και μήν νομίζετε οτι οι Κινέζοι θα παράγουν σαβουροποιότητες μια ζωή. Θα ανέβουν! Ποιός να τον θέλει τον ΟΣΕ για να κάνει μπίζνες σε βάθος χρόνου? Θα δείξει!
Δανειστήκατε ασύστολα, ανεύθυνα, διαχρονικά και διαπολιτκά από πηγές οι οποίες λειτούργησαν τοκογλυφικά και σας παρέσυραν στο να υποθηκεύσετε την χώρα μας και την χώρα των παιδιών μας για να μας παράσχετε μιά επίπλαστη ευημερία. Αυτό που δεν κατορθώθηκε με πολέμους και πολέμους σε εκατοντάδες χρόνων πορεία το καταφέρατε μέσα σε 36 χρόνια.
Τέλος εποχής.
Ντροπή σας και σταματήστε να μας δουλεύετε.
Τίποτα δεν είναι πιά το ίδιο για ΚΑΝΕΝΑΝ σε κάθε νέα μέρα που ξημερώνει!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου