Πέμπτη 10 Ιουλίου 2008

Θέλεις την ψήφο μου?

Ψηφίζω 40 χρόνια και βάλε. Δεν ήμουν ποτέ στο τσεπάκι κανενός δεν με είχε κανένας για σίγουρο. Πίστευα οτι όταν το σύνολο του κόσμου πάει καλά, και εγώ σαν μέρος αυτού του συνόλου θα πήγαινα καλά.
Κάθε 4 χρόνια (ή και λιγότερο) ερχόταν τα πουλαίν του κάθε αρχηγού ή με εντυπά τους και με θεοποιούσαν ζητώντας την ψήφο μου. Όταν τελείωνε το παιγνίδι με τον "κυρίαρχο λαό" εξαφανίζονταν για να διαχειριστούν την εξουσία "για το καλό μου", μεχρι τις επόμενες εκλογές.

Λοιπόν game over! Απο την "τρέχουσα" (ή τρεχάμενη) κυβέρνηση άκουσα πολλές φορές για μηδενικές ανοχές και οτι το μαχαίρι (απο πλαστικό?) θα φτάσει μέχρι το κόκκαλο σε σημείο που να καταντήσει ανέκδοτο.

Κύριοι τέρμα η κοροϊδία! Η πλειοψηφία του απλού κόσμου αγανάκτησε (εκτός απο το σύνηθες ποσοστό που αποτυπώνεται στις δημοσκοπήσεις οι οποίοι ενδεχομένως ψιλοαπαλαμβάνουν απο την νομή της εξουσίας με κανένα ρουσφετάκι κλπ), και αυτό θα το δείτε σύντομα.

Περιμένω λοιπόν πρός χάριν της ανατροπής των αρνητικών προσδοκιών μου ενα δείγμα και ενα σύνθημα για να αρχίσει να αλλάζει κάτι στα σοβαρά.

Γιατι τα περισσότερα απο αυτά τα ληγούρια που βάζουν τα δάχτυλα στο μέλι του λαού ενδεχομένως, είναι θρασύδειλοι και αν ρίξεις μια ξεγυρισμένη φάπα σε εναν τους μαζεύονται ολοι.

Αρκεί βέβαια να το θέλεις κύριε πρωθυπουργέ μας, και αν το θέλεις πρέπει να το δείξεις έμπρακτα.

Ζητώ λοιπόν και δεν είμαι ο μόνος -αν θέλεις την ψήφο μου - τον πρώτο λαδοπόντικα που θα τσιμπηθεί με την ουρά βουτηγμένη στο λάδι να τον πάρετε και με γρήγορες διαφανείς και δίκαιες διαδικασίες να τον στείλετε με ενα τσεκούρι στην Σιβηρία να κόβει δένδρα και να γυρίσει μόλις φαγωθεί το τσεκούρι του.
Μόνο τότε θα έχετε ελπίδες να πάρετε μερικές ψήφους απο την μεγάλη δεξαμενή του νέου κόμματος που καταγράφεται στις δημοσκοπήσεις σας και λέγεται "κανέναν σας δεν θέλω".

Υ.Γ. Απορώ και αναρωτιέμαι γιατί κρατάς τον Σαμαρά στον πάγκο και δεν τον ρίχνεις στο γήπεδο να αλλάξει ο αέρας της ομάδας!!!
  • Φοβάσαι τον Μητσοτάκη?
  • Φοβάσαι τον ίδιο και τα προσόντα του?
  • Φοβάσαι την σύγκριση με τους υπόλοιπους του κυβερνητικού team?

Κάνε επι τέλους με ειλικρίνια (έχουμε ένστικτο και καταλαβαίνουμε το ειλικρινές απο το θεατρινίστικο!) μια κίνηση ΑΛΗΘΙΝΗΣ απογείωσης και φυγής πρός τα εμπρός! Βαρεθήκαμε μετά το Euro 2004 και τους Ολυμπιακούς της Αθήνας 2004 τον αρνητισμό, την μιζέρια, την κακομοιριά και την στασιμότητα. Αξίζει ενα καλίτερο αύριο, για εμάς, τα παιδιά μας και την πατρίδα μας ρε γαμώτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: